2014. szeptember 21., vasárnap

Egyetem-blogok


Aki ismeri a régi blogomat, az ELTE-Japánt, az semmi újat nem fog olvasni ebben a bejegyzésben, előre szólok :D 

Annak idején, amikor elhatároztam, hogy blogot írok az egyetemi éveimről (ez már olyan régen volt, hogy évszámot nem is írok, jó? jó.), nem gondoltam volna, hogy valaha komoly olvasói táborra fogok szert tenni, ez mégis megtörtént. (Na persze attól függ, mit tekintünk komolynak, de engem mindenesetre meglepett az a fokú érdeklődés, amit az ELTE-Japán iránt mutattak és mutatnak a mai napig az olvasók.) És ami még inkább melengeti a szívemet: úgy tűnik meghoztam pár ember kedvét ahhoz, hogy ők is hasonló tevékenységre adják a fejüket, így egyre több egyetem-bloggal találkozom! 

Amiről tudom, hogy létezik (tehát kaptam róla üzenetet, e-mailt, postagalambot vagy füstjeleket), azt a régi blogomra már ki is tettem, és ezt szeretném most itt is megtenni. Oldalt a menüsorba létrehozok egy linklistát, ahova kiteszem ezeket, szaktól és egyetemtől függetlenül :) Ha más is ír vagy olvas hasonlót, arra kérlek titeket, szóljatok, és akkor bővülhet a gyűjtemény! Nagyon nagy érdeklődéssel követem egyébként ezeket a virtuális naplókat, úgyhogy a +1 olvasó mindenképpen garantált mellékhatás :D

Aki hozzám hasonlóan közlési kényszerben szenved, esetleg nem tud elszakadni a billentyűzetétől, ne adj' isten még írni is szívesen ír, annak csak ajánlani tudom ezt a "hobbit", mert meghozza a gyümölcsét :) Persze megkíván némi időráfordítást, ami egy különösen izzasztó vizsgaidőszakban vagy éppen a ZH-k hetén lehetetlennek tűnhet, de szerintem alapvetően nagyon jó móka :) Úgyhogy hajrá!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése