2014. szeptember 8., hétfő

Órarend

Ideje közzétennem az órarendemet :D Még a félév kezdete előtt terveztem, most meg már itt ülök a Trefort-kertben, és túl vagyok az első órámon! Na de rátérve a lényegre: annak ellenére, hogy későn tudtuk meg az órabeosztást, teljesen ki vagyok békülve az órarendemmel :) Harminckét kreditet sikerült összeszedni, a kötelezőkön kívül két plusz tantárggyal. Egyedül hétfőn vagyok bent viszonylag sokáig (fél ötig), de egy-két japános félévhez képest ez kutyafüle! (Volt hétig is japán gyakorlatom – ha azt túléltem, ezt is túl fogom.) A további napokon legkésőbb kettőkor szabadulok :) Örültem volna, ha a péntekem üresen marad, de nem járok túl gyakran haza, úgyhogy annyira nem esem kétségbe tőle.

Íme tehát az órarend:


A kötelező és a pluszban felvett órák más színnel vannak jelölve. Aminek egyébként semmi jelentősége nincs, csak esztétikusabb lesz tőle az összkép :D Beszúrom még a tárgyaim listáját kódokkal meg kreditekkel:


Mást nem is tudom mit írhatnék még... Tervezem kitenni az órarendet oldalra a menübe is, a felvett tárgyaim listájával együtt. Most pedig ki is kapcsolom a gépemet, mert még van hátra két előadás a mai napból, és nem lenne szerencsés, ha jegyzetelés kellős közepén adná meg magát az akkumulátor! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése