2014. július 17., csütörtök

Pontszámítási hercehurca 1.

Tegnap (azaz július 16-án) megjelentek a felvin az elért pontszámok. Szerencsére úgy tűnik jól számoltam, és tényleg 76 pontot sikerült elérnem:


Van viszont valami, amin kissé meglepődtem: a költségtérítéses képzésnél csak 66 pontot számoltak...? A diplomáért járó 10 pont itt hiányzik, pedig legjobb tudomásom szerint ugyanaz a pontszámítási rendszer él mindkét rendű képzés esetén. Amint láthatjátok a képeken, a kis papírt és ceruzát ábrázoló jelecskére kattintva lehet ugyan pontszám-felülvizsgálati kérelmet benyújtani, de ez esetben nekem nincs is hova kattintani, mert a többletpont opció lemaradt... így jobb híján e-mailt írtam az info@felvi.hu címre, és most várom a megváltást :)


Nem is én lennék, ha valami adminisztrációs baki ne csúszna a folyamatba :D Amint kapok választ a felvitől, jelentkezem :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése