2015. március 18., szerda

Nádasdy-féle prelim

Hajaj, de szégyenlem a buksimat! Annyi írnivaló lenne, tantárgyleírások és miegyéb, nekem meg lélegezni is alig van időm. Annyit "előre" elárulhatok: a második félév egy elég komoly "level up" az elsőhöz képest, szinte minden óra tekintetében...

Hogy írjak valamit, ami nem túl időigényes de mégis tartalmas, az első Nádasdy-féle (azaz az Angol nyelvi változatok és az angol nyelv története c. órához kapcsolódó) tesztről fogok beszámolni. Erről az előadásról kivételesen már írtam, ezért a vonatkozó bejegyzésben megtaláljátok, mi fán is terem ez a prelim-dolog. 

Tegnap került sor az első tesztre. Állítólag rekordmértékű érdeklődést produkáltunk, ugyanis alig fértünk el a teremben. (Eredetileg az volt a terv, hogy mindenki egy hely kihagyással ül, de ez elég hamar kudarcba fulladt.) Némi logisztikai döcögés után (ki hova üljön, táskákat hova tegyük stb.), kb 10:15-kor álltunk neki a dolgozatnak. Őszintén szólva én kicsit könnyebbre számítottam, de így is majdnem mindenhova tudtam írni valamit. Aztán majd kiderül, mennyi pontot ért a próbálkozásom. Igazából a vizsgalapon minden rajta van, talán annyit tudok még hozzáfűzni, hogy valóban a könyvön alapszik a számonkérés, nem pedig az órán elhangzottakon. (A vizsgán azért gondolom majd mindkettőre szükség lesz.) 

Nem is szaporítom a szót, íme a papírka (fényképezve, nem scannelve, szánom-bánom):

Összesen legalább négyféle verzió volt (A, B, C, D)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése