2014. szeptember 20., szombat

Videó

Nem vesztettem el ám a lelkesedésemet ami a blogírást illeti, itt vagyok, élek :D (Ami nagy szó az első két tanítási hét után!) Tervezek minden egyes órámról írni egy-egy bejegyzést, de erre valószínűleg jövő héttől kerül majd csak sor, mivel az első egy-két órán még nem mindenhol jutottunk el arra a pontra, hogy az egész félévre jellemző feladatoknak essünk neki :) Én meg persze nem akarok az alapján bemutatni egy gyakorlatot sem, hogy milyen volt az első, megbeszéléses alkalom :D

Amit azonban meg szeretnék osztani ma, az egy videó. A szak Facebook csoportjába linkelte be egy szaktársam, és először nem is akartam megnézni (valamiféle megmagyarázhatatlan viszolygással viseltetek a videók iránt, a híreket is inkább olvasom, mint hogy nézzem – ne kérdezzétek, miért), de végül meggyőztem magam, és milyen jól tettem! Az angol nyelv ismerete nélkül nem hiszem, hogy értékelhető, ezt azért leszögezném. De akinek ez nem okoz gondot, annak érdemes megnézni, mindenkinek ajánlom :)




2 megjegyzés:

  1. Haha, ez jópofa. Az elején gondolkoztam, hogy ebben most mi lesz a csattanó, de jó lett :D

    VálaszTörlés
  2. Ugye? :3 Eleinte én is agyaltam, mi lesz ebben a pláne... de nem csalódtam :D

    VálaszTörlés